Heisan

Denne bloggen fungerer i praksis mer eller mindre som et mellomledd. Mellom Flosshatt.no (grunnet begrenset tilgant til redigeringsprogram) og le møi. Her plasseres med andre ord diverse fakta, bilder, idéer m.m. rundt temaet FLOSSHATT. Siden, når jeg får tid/sjansen, vil det kanskje oppgraderes.

---

Med det erklerer jeg "Flosshattbloggen" for åpnet og påbegynt, med tro og håp om en fremtid fylt med flosshattrelaterte emneoppdateringer i lysende anmarsj! Både her, og der.



- Miss Flosshatt



2013-09-24

Tiptoptipsy

Hvis jeg hadde hatt valget - og budsjettet - hadde det vært minst én flosshattrefranse i hvet rom jeg vandret gjennom. Dette inkluderer vinkjelleren jeg ikke har.


Man trenger jo ikke nødvendigvis bruke denne klassikeren av en flasketopp på akkurat vinflasker. Eller en annen type flaske, heller. Fest opp ett nybakt brød, eller et kokt egg, for eksempel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar