Heisan

Denne bloggen fungerer i praksis mer eller mindre som et mellomledd. Mellom Flosshatt.no (grunnet begrenset tilgant til redigeringsprogram) og le møi. Her plasseres med andre ord diverse fakta, bilder, idéer m.m. rundt temaet FLOSSHATT. Siden, når jeg får tid/sjansen, vil det kanskje oppgraderes.

---

Med det erklerer jeg "Flosshattbloggen" for åpnet og påbegynt, med tro og håp om en fremtid fylt med flosshattrelaterte emneoppdateringer i lysende anmarsj! Både her, og der.



- Miss Flosshatt



2013-09-07

Søtt som fille

Jajaja, lenge siden sist. Men la oss nå ikke bli opphengt i feil detaljer.

Nylig raidet jeg seddellommen i min veldig velslitte, men fremdeles meget kjære lommebok. Og fra de halvglemte dybder mellom mitt snart sølvpapirtynne donor-kort og et businesscard fra en spillbutikk i Wellington, snek denne lille herren seg frem.


Tataaa: Pink Panther med flosshatt

Tilfeldigvis er det en reell  likhet mellom hvor mye jeg stoler på søtningsstoffer og hvor høyt jeg kan hoppe med femten paller Tab Xtra på skuldrene. Og selv om jeg har hatt denne tomme, lille rosaposen i bortimot fire år, og ikke husker smaksopplevelsen, vil jeg anta den smakte som baken.

Men flosshatter er uimoståelige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar