Heisan

Denne bloggen fungerer i praksis mer eller mindre som et mellomledd. Mellom Flosshatt.no (grunnet begrenset tilgant til redigeringsprogram) og le møi. Her plasseres med andre ord diverse fakta, bilder, idéer m.m. rundt temaet FLOSSHATT. Siden, når jeg får tid/sjansen, vil det kanskje oppgraderes.

---

Med det erklerer jeg "Flosshattbloggen" for åpnet og påbegynt, med tro og håp om en fremtid fylt med flosshattrelaterte emneoppdateringer i lysende anmarsj! Både her, og der.



- Miss Flosshatt



2012-04-07

Klakk

Det er vel mest fra mine foreldre jeg har vanen av å følge med på Påskenøtter. Ikke at de er spesielt flinke til å finne på oppgaver jeg kan gi svar på. Men nå og da glimter det til - sånn som i dag: Meter på meter og hylle på hylle med floss(- og andre )hatter staser opp bakgrunnen når Rune Gokstad storkoser seg i kostymelageret til NRK. Og til - om ikke herr Øystein Baches, så i hvert fall - min passelig store begeistring, tryller han frem en chapeau claque fra under bildekanten...

Det lille stykke trivia kan du høre her.(Lydopptak, av noe lusen kvalitet, fra NRKs Påskenøtter 07.04.2012)

Denne episoden av Påskenøtter kan ses på NRKs nettsider frem til 28.04.2012

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar