Heisan

Denne bloggen fungerer i praksis mer eller mindre som et mellomledd. Mellom Flosshatt.no (grunnet begrenset tilgant til redigeringsprogram) og le møi. Her plasseres med andre ord diverse fakta, bilder, idéer m.m. rundt temaet FLOSSHATT. Siden, når jeg får tid/sjansen, vil det kanskje oppgraderes.

---

Med det erklerer jeg "Flosshattbloggen" for åpnet og påbegynt, med tro og håp om en fremtid fylt med flosshattrelaterte emneoppdateringer i lysende anmarsj! Både her, og der.



- Miss Flosshatt



2011-07-27

- Show some class!

Det farer til sjøs. Og litt tilbake i tid. The Marvelous Misadventures of Flapjack er en serie som vises på Cartoon Network, og er i grunn meget artig. Mye kanskje på grunn av de sære historiene, ekstreme ansisktruttrykkene og at den ikke prøver å livnære seg av å være søt (som undertegnede overlater jeg til en hver å dømme min smak som de selv ønsker). Ettersom det går på en kanal jeg egentlig ikke har tilgang til, er det bare sporadiske tilfeldigheter som har ledet til at jeg har fått sett litt av denne serien. Og det er også derfor jeg først nå nylig oppdaget Alpha-Whale
...
... en mekanisk hval i episoden Several Leagues Under the Sea. Og som man kan se, sporter den en flosshatt.



Raffinnement


Uheldigvis skjuler det seg mørke hemmeligheter bak fasaden. Men i hendene på en annen oppfinner/eier, hadde den kanskje blitt uttnyttet på en mer passende måte.




Du kan lese mer om The Marvelous Misadventures of Flapjack HER (Cartoon Network-side)
og HER (Wikia-side)




NB: som tidligere nevnt, "Jeg anbefaler ikke å bade - og i hvert fall ikke dykke - med flosshatt!Hvis den ikke flyter, så synker den. Og lettsprengt blir den uansett utfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar