Heisan

Denne bloggen fungerer i praksis mer eller mindre som et mellomledd. Mellom Flosshatt.no (grunnet begrenset tilgant til redigeringsprogram) og le møi. Her plasseres med andre ord diverse fakta, bilder, idéer m.m. rundt temaet FLOSSHATT. Siden, når jeg får tid/sjansen, vil det kanskje oppgraderes.

---

Med det erklerer jeg "Flosshattbloggen" for åpnet og påbegynt, med tro og håp om en fremtid fylt med flosshattrelaterte emneoppdateringer i lysende anmarsj! Både her, og der.



- Miss Flosshatt



2010-09-26

Litt om å vise sine verdier, kanskje?

Jeg har tidligere nevnt at jeg skaffet meg Xbox - og at jeg til og med gjorde det på hovedgrunnlag av et spill om en mann i flosshatt. Den mest aktive gameren er jeg nok ikke. Og i forhold til brødrene mine er jeg knapt verdig å kunne kalles noob engang. Men det hindrer meg ikke i å ha glede av de stundene jeg faktisk spiller. Eller, som i dette tilfellet, tilpasser mitt lille alterego-meg. Med poengene til overs etter anskaffelsen av nevnte spill, tok jeg meg friheten til å personifisere litt:


           
Miss Flosshatt! (Under pseudonymet missGolliwog)


En smule mer sofistikert i klesstillen...

Hatten var faktisk rimelig, spesielt i forhold til mye annet en finner på Markedet. Monokkelen kom i tillegg, men var heller ikke dum i pris. Videre gir dem mini-meg akkurat passe med ekstra klasse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar